Penat..

| |
Assalamualaikum pembuka bicara...hahahah...agak skema disitu...

Hari rabu hari tu..aku,eja,ct n zana memang agak letih sangat2..kami telah diarahkan berpindah serta-merta dari bilik lama ke bilik baru yang akan kekal sampai habis sesi 2009/2010..sampai grad..yey!! dah nak habis dh...insyaallah...
sebenarnye pagi tu kami just nk wat seciput request kt office nak pindah hari khamis if mereka tak bagi kami stay kat bilik yang kami diami ketika itu..masa kouta pengetua kami memang mintak bilik sama..last-last dorang reserved untuk foreigner...ada unsur-unsur diskriminasi disitu..last-last kami just diberi sampai pukul lima untuk kosongkan bilik lama..salah kami jugak kot sebab tak baca surat perkeliling yang menyatakan kami hanya dibenarkan duduk bilik lama sampai 20 jun pastu kena pindah bilik baru..masa kami g opis hari ti dh 24 jun..hahaha..
berbekalkan semangat yang ada kami pun terpaksa la mintak cuti emergency kat bos kami yang baik hati..thanks bos..balik je bilik kami pun memulakan la operasi dengan memakai baju kurung sebab tak nak bazirkan baju..hahaha..kenalah kami turun naik tangga dari top floor(aras4) ke 2nd floor..ade la lebih 10 kali..memang penat ya amat..sampai malam pun tak sudah2..
tapi sempat jugak aku g Kempas carik celcom center sebab nak clearkan nama aku yg dh di blacklist sbb x bayar duit masa aku guna postpaid dulu..padahal aku dh bayar..alih2 celcom pulangkan semula..pastu kata aku tak bayar..ish..ish.. terbang la 50..dah la aku masa tu main redah je g kempas sorang2 (memendangkan kawan2 aku dah over penat) dengan xtau jalan plak tu..nasib baik la aku sempat jumpe sebelum tutup..yang paling aku tak tahan masa hari rabu tu aku puasa sempena kedatangan rejab(padahal puasa..)..hehehe..memang mencabar giler la hari tu..pagi khamis tu aku bangun je tido aku rase kaki aku teramat la sengal sampai jalan terhencot2..
sampai je opis aku memang dah xtahan..kaki sebelah kiri ni aku rase sejuk sangat..last-last aku g la pusat kesihatan utm..eja yang drive memandangkan kaki tak larat nk tekan clutch..masa tu memang tak ramai org.. aku pn tunggu la.. sampai je turn aku..aku masuk salah bilik lak tu nasib baik xde orang dlm biliktu.. alih2 doc yang depan pintu dia tulis nama hanan tu kata besi aku rosak..dia tak cek pn kaki aku just aku cerita kt dia pastu dia assumed besi kaki aku rosak la..down giler aku rasa..kelaka pn ade..dah la dia pakai mask sempena H1N1..cam malas2 je dia nk layan patient yang comey ni...hahaha..dah la dpt MC tp aku xgunakan pun..malas..bek aku layan keje aku kt opis ni(padahal..)..hahaha
Alhamdulillah la pagi ni aku xsesengal semalam..lepas aku makan pain killer+ ubat kapur(gestrik)+sapu gel veron yang dibekalkan tok aku n minum susu omega n sapu minyak panas ct kaki aku pn dh ok la..le la aku balik kg..if sengal lagi takot aku nk balik nnt kena bebel dgn makcik fazilah(mak aku memang pembebel sejati)..hahaha..

0 comments:

Post a Comment