besi dalam badan~bioYin~

| |

dua tahun lepas..saya pernah terlibat dgn operation(ala2 triller bionik...cewahhh:p)

Assalamualaikum..

sebenarnye aku tulis entry ni sbb aku nk ucapkan terima kasih kepada semua yang banyak membantu aku menjalani operation lutut aku dlu..family..family2 kt kelantan sana..kawan-kawan (STJ..MMC..UTM)..doktor2 n nurse2 kt HUSM...NSTP yg berjaya kumpulkan duit 32 ribu..dan rakyat Malaysia yang sememangnyer perihatin..Thanks..budi baik anda dikenang sampai akhir hayat..

Masa aku dok wad tu aku banyak tengok org yg lagi parah sakit dari aku..ade yg lagi muda ade yg lg tua..sian..dari jauh datang just nk wat follow-up..aku ni still ok la sbb ade transport sndri
orang lain yg kena naik public transport lg sian..

memandangkan aku kena wat followup dalam masa 5 tahun mmg kadang2 rasa cam penat sgt
kena wat ct-scan setiap 6bln..kena la aku amek mc(sbb aku student lg)..memula wat apoimen pas 2 bru kena wat scan..HTJ tu mmg slalu nampak kelibat aku..ade penah skali 2 mmg aku rasa cam dh malas nk wat sume ni..penat kena ulang alik..kena layan kerenah staff2 hospital lg..tp zana penah cerita..kwn abg dia pn penah operate cam aku n kena wat followup..dia xpegi..last2 cell2 tumor 2 datang semula..doc ade kata..wat ct-scan nk pastikan cell 2 xmerebak kat lungs aku..dia kata slalunyer cell akan attack peparu..bulan 12 nanti aku kena wat scan kt HSA kt JB..mmg penat la aku nk g amek apoimen ari tu sbb 1st time g wat kt sana..2 february 2010 aku kena pergi HUSM lagi..

semalam aku lemah lutut sbb tergesel dengan meja kt opis ni..tu yang tetibe teringat kesah ni
semalam pun ade bionik..hahahaha..

0 comments:

Post a Comment