Memulakan blog baru..

| |
Assalamualaikum...
at last aku ikot jgk jejak langkah kawan-kawan kau si eja n ct dalam arena penulisan blog ni
emmm..nk tulis ape ek??..k la 1st aku nk bagitau antara sebab2 napa aku menceburkan diri
  1. suka tengok blog ct yang cantik dihias oleh tuannyer..
  2. eja selalu cerita pasal blog-blog orang kat aku..
  3. aku memang ada hati nk ada blog sendir..
next citer pasal diri sendiri...
  • Nama orang selalu panggil/nickname adalahOyin.orin...family just panggil angah/kak Yin even aku anak last drpd 2 beradik dan ada seorang kakak(ade 2,3 input di sini)
  • Asal memang pure rembau,n9..emak n ayah memang orang rembau
  • Pernah study kt SKCH..STJ..TBS..MMC(N)..skung still study lg ktUTM amek sains komputer..(lg la aku berkobar2 nk wat blog)
  • Suka sangat berjalan-jalan masa weekend..
  • try memupuk minat membaca dalam diri(hobi masa sekolah rendah)
hari ini...

hari ini keje kt ZNN sampai pukul 1..tp curik tulang wat blog..sebenarnyer skung tengah LI.. ade lg 3weeks to complete 9 weeks kt organisasi n lg 1weeks kat utm..nanti naik sem baru dh kena prezen pasal nak PSM ape..

pagi tadi masa awal2 masuk opis..pintu bilik kami(aku,ct n zana) terkunci dari dalam..so tunggulah si suria..staff kat sini masuk opis sbb dia yang tau sume benda kt opis ni..opis ni kecik aje..just ada 2 staff perempuan itu pun si aini baru masuk masa kitorg datang wat LI ari 2..

masa suria masuk je dia pn cari la kunci2 pintu kat opis ni..n try la bukak guna segugus kunci tu
tapi semua kunci tu xde satu pn yg match..last2 suria nk mintak tolong uncle kedai kunci kt bawah..tp kt tangga dia terserempak dgn alim(juru teknik)..alim pn meneruskan la usaha nk bukak pintu dgn kederat dan dibantu dengan kad yg dh tak digunakan oleh aini lg..lama jgk la
sampai suria dh nk suruh uncle bawah tolong..last2..BERJAYA!!!! thanks suria..alim dan aini..

part ni yg paling best sebenarnyer aku nk citer...halim pas 2 dia bawak la beg laptop dia pegi belakang kt bilik pantry ke??abaikan saje..aku pun hairan la dgn beg dia yang gabak tu..alih2
rupenyer dia bawak durian..wah!!rezeki jangan ditolak..yummy...best durian tu..

sebenarnyer aku n ct (eja n zana mmg xmakan durian sangat) mmg dari sem-sem lepas memang nk makan durian tp xpernah termakbul and petang ni kami mahu ke pekan carik durian..kalau la dapat..

ok lupakan pasal LI n PSM..pas abes keje ni nk kena hantar eja my roomate nk balik tengok kawan sekolah dia kahwin esok..Selamat Pengantin Baru buat kawan eja..

0 comments:

Post a Comment